poniedziałek, 31 sierpnia 2015

#2 BACK TO SCHOOL - 5 stylizacji na początek roku szkolnego :)!

Hej Wam :)!

Dzisiaj, mam dla Was post z serii Back to school  :) Przygotowałam pięć stylizacji, które według mnie pasują na rozpoczęcie roku szkolnego :) Chciałabym, abyście napisali, która  stylizacja podoba Wam się najbardziej. Dzisiaj był naprawdę niezły upał, a zdjęcia to nie najlepszy pomysł na taką pogodę. Mam jednak nadzieję, że mnie zrozumiecie i zapraszam do dalszego czytania i oglądania zdjęć :)!

1. ŚNIEŻNOBIAŁA SUKIENKA :)

Jeśli chodzi o tę stylizację, to wybrałam białą, koronkową sukienkę. Dołączyłam do tego granatowy pasek, aby stylizacja nie była nudna. Do tego, dobrałam skórzaną torebkę z frędzlami ( jest ona ze STRADIVARIUSA). Fryzura, to zwykłe upięcie grzywki do góry. Ja nałożyłam również, okulary przeciwsłoneczne, ponieważ 1 września ma być mega upał. Buty, to trampki w kwiatki. I tu właśnie następuje przełamanie stylu. Trampki, nie są elegancie, więc urozmaicają naszą stylizację, ale pozostaje ona nadal dziewczęca i według mnie idealna na początek roku. Wszyscy mają takie smutne miny i popsute humory...Załóż trampki w kwiatki, uśmiechnij się  i się wyróżniaj :)!!!







2. BIEL GÓRĄ!!! :)!

Druga stylizacja, jest cała biała. Biała spódniczka, biała bluzka i białe buty. A nawet, białe kolczyki. Natomiast, wystarczy to tylko dobrze połączyć, a wyjdzie naprawdę okej :)


Jeśli chodzi o fryzurę, to rozpuściłam włosy, ale z grzywki zrobiłam wysokiego kucyka. Uznałam, że do tej stylizacji, będzie pasowała torebka z frędzlami.



Buty, kupiłam w CCC, są wygodne i  ładne :)



3.BLACK & WHITE
Dalej, postanowiłam ubrać się w sukienkę. Dół jest czarny, a góra czarno-biała. Buty, natomiast to granatowe balerinki ; eleganckie i ładne :)
Torebkę dobrałam sobie mniejszą, niż w poprzedniej stylizacji.
Włosy, rozpuściłam a z grzywki zrobiłam koka.






4. GRANAT I BIEL :)

Kolejna, stylizacja  na początek roku jest dosyć podobna do tej całej białej. Spódnica jednak jest bardziej obcisła i granatowa. Bluzka, jest koronkowa, biała, a buty to białe balerinki, które sprawiają wrażenie, jakby były wykonane z koronki :)


Postanowiłam, założyć jeszcze niebieskie bransoletki, tak aby nasza stylizacja, była bardziej ciekawa. Torebka jednak, pozostaje z frędzlami.




5. W KROPKI

Ostatnia już stylizacja, jest specjalnie dla tych, którzy nie przepadają za spódniczkami czy spódnicami. Przecież nie tylko w nich można fajnie i elegancko wyglądać. Ja wybrałam białe, dżinsowe spodnie i czarną bluzkę w białe kropki. Buty, to białe sandały :)







A TU MACIE ZDJĘCIA BRANSOLETEK, KTÓRE RÓWNIEŻ MIAŁAM NA SOBIE.



Okej, a więc to by było na tyle :)! Post, zdjęcia i w ogóle, wymagały ode mnie poświęcenia dużej ilości czasu ( przy takiej temperaturze myślałam, że się rozpłynę). Oczywiście wiele zawdzięczam fotografowi :)
Ja, miałam na sobie również kolczyki, ale zdjęcia już nie robiłam. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)! A i nie zapomnijcie, aby w komentarzach napisać, jaka stylizacja według Was, była najładniejsza :)
PAPA :)

69 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :)
    Ale w drugiej są prześliczne buty *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje, jednak moim zdaniem za mało eleganckie na rozpoczęcie roku ;))
    Super zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja najbardziej mi sie spodobała, a ogólnie we wszystkich spodobały mi sie torebki :)
    Pozdrawiam Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej spodobała druga stylizacja :)

    Pozdrawiam! klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta z koszulką w kropki, uwielbiam takie wzory!
    Cudowny post :)

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stylizacje!
    Najbardziej podoba mi się ta z tą bluzką w kropki.
    Te białe buty z CCC są prześliczne!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje, najbardziej przypadła mi do gustu ta piąta :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja świetna. Ta sukienka jest idealna. ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post już obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam takich sandałów i nie znalazłam:(
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie najlepsza stylizacja to 2 i 5, może dlatego, że powtarza się w niej motyw boho torby :). Ta 2 stylizacja idealnie sprawdziłaby się na wakacyjny festwial :))

    Fajnie, że zrobiłaś takiego posta. Pomożesz nim wielu ludziom, a poza tym takiego jeszcze nie widziałam na innych blogach :)

    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Post bardzo pomysłowy, najbardziej podoba mi się biała stylizacja :D
    Genialny blog! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kreatywny post. Najbardziej podoba mi się stylizacja ''w kropki''.
    Zapraszam do siebie; http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i ostatnia są dla mnie super i z chęcią ubrałabym się tak nawet na codzień :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia stylizacja skradła moje serce :) Ale wszystkie są piękne !
    aannonimowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie jestem za pierwszymi dowiema! Może dlatego, że uwielbiam biel? Niestety nie wykorzystam, bo w mojej szkole trzeba nosić mundurki :)

    Zapraszam do mnie na na ostanie chwyty wakacji :)My nie damy rady?! My?!

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne stylizacje :)
    Pierwsza stylizacja bardzo przypadła mi do guty :)
    Zapraszam do siebie - http://bo-kazdy-moze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Najładniejsza stylizacja to chyba 5 :)
    Zapraszam :) klik-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje bardzo fajne! Ale chyba ostatnia podoba mi się najbardziej ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza najbardziej mi się podoba :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. stylizacja nr 1 zdecydowanie najbardziej mi się spodobała ;) śliczna ta sukieneczka :3
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z ulubieńcami wakacji! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Dwie pierwsze mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam, że stylizacje nr 2 i 4 najbardziej pasują do szkoły :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te buty z pierwszej stylizacji :)
    Najbardziej podoba mi się stylizacja ze spodniami,jest jak najbardziej w moim stylu ;)
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Potwierdzam. Buty w kwiatki są świetne.Podoba mi się też torebka. A która stylizacja najfajniejsza... hmmm trudno się zdecydować :) może pierwsza :D

    Obserwuję ^.^

    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. PERFECT BLOG POST!

    Môj BLOG /KLIK/

    Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi najbardziej podoba się stylizacja pierwsza i ostatnia:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Outfit bluzka w kropki+białe spodnie jest piękny i taki uroczy ♥
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej podoba mi się sukienka :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne te buty z CC moja koleżanka tez takie ma ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja z bluzką w groszki najlepsza :)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne stylizacje :-)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne stylizacje. *.* Mi się każda podoba, ale gdybym miała jedną wybrać to ta pierwsza. *.*
    Śliczne zdjęcia. :D
    Zapraszam :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  38. Stylizacja "w kropki" najlepsza z racji białych spodnie i boskiej torebki z frędzlami!
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnia stylizacja jest najlepsza <3. Choć ta druga też niczego sobie ;).

    http://pinkchocolate01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietne pomysłowe stylizacje! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne stylizacje! Najbardziej do gustu przypadła mi ta ze spodniami :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawe stylizacje. Każda mi się podoba. Masz świetny gust.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkie Twoje stylizacje mi się bardzo podobają! Gustowna dziewczyna jesteś:)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post, ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  44. moim zdaniem ostatnia stylizacja jest najlepsza!
    Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam, Wiktoria z http://little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne stylizacje !
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne stylizacje !
    Zapraszam do siebie !
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne stylizacje :)
    Cudowne buty :* (szczególnie czarne trampki w kwiaty)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. super! :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Biel idealnie podkreśla opaleniznę :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. jeny świetne masz te sandałki :D
    zapraszam do siebie a jesli Ci się spodoba zachęcam do obserwacji :D :http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla mnie numer 3. :) Jestem ciekawa, którą wybrałaś na rozpoczęcie. :D Fajowy post. C:
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie. ;)
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzecia najlepsza! :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny post!
    zaobserwuj a na pewno zrobię to samo:)
    zapraszam na mojego w którym są zarówno głębsze przemyślenia jak i tematy urodowe, może znajdziesz coś dla siebie :)
    http://samsukier.blogspot.com/2015/09/witajcie-kochani-zastanawiaam-sie-nad.html

    OdpowiedzUsuń
  55. mi się podobają wszystkie stylizacje <3
    Są prześliczne <3
    Ale najbardziej chyba mi się podoba ta 1 :)
    Z resztą wszystkie są piękne <3
    A Tobie to takiej urody, tylko pozazdrościć <3 :)
    http://smileewelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkie stylizacje są super :) podobają mi
    się bo ja bardzo lubię elegancki styl, myślę że spokojnie
    można tak chodzić nawet na co dzień ;)
    świetne zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejku cudowne stylizacje. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach. Zapraszam do siebie :)

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne stylizacje, mimo że już dawno po rozpoczęciu roku, ostatnia stylizacja również świetnie nadaje się na co dzień :))

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń