środa, 24 lutego 2016

PODSUMOWANIE FERII ZIMOWYCH 2016 :)!

Hej :)!

Dzisiejszy post jest o feriach zimowych, jak zresztą widać po tytule. Moje ferie zaczęłam 23 stycznia, ponieważ w 2 ostatnie dni przed feriami nie poszłam do szkoły, bo źle się czułam. Pamiętam, że było wtedy mnóstwo śniegu i razem z mamą odśnieżałyśmy podwórko. Moje  ferie spędziłam dosyć aktywnie. Niestety, byłam na nartach tylko 3 razy ale w sumie dobre i to. Już w niedzielę, od razu po zaczęciu się ferii urządziliśmy z rodzinką ognisko w lesie na stoku, gdzie było mega dużo ludzi, jednak znaleźliśmy idealne miejsce dla nas i spędziliśmy tam praktycznie cały dzień. Najpierw pojechałam z siostrą na nartach pozjeżdżać z górek, gdzie odkryłyśmy, że w naszym lesie zrobiony jest tor dla snowboardzistów. Patrzyłyśmy jak skaczą i w ogóle, a potem same zjeżdżałyśmy z górek. Było serio śmiesznie kiedy po każdym zjeździe lądowałyśmy na śniegu ( szczególnie ja, haha :)!). Po godzinie jazdy zjadłyśmy kiełbaski z ogniska, polecam wszystkim! Zjeżdżaliśmy z górek na pontonie, przy czym było strasznie dużo śmiechu i ogólnie zabawy. Poszłam zjechać sama i zapomniałam że na dole jest mnóstwo wyboi i takie jakby "hopki", wjechałam na nie i sami się domyślcie co było dalej XD 


Innego dnia również byłam na nartach z mamą i z siostrą. Jakby co, to jeżdżę na nartach biegowych. Tym razem, jeździłyśmy bardziej na trening i było super. Niestety śnieg później stopniał i do końca ferii już nic nie padało :( No może oprócz deszczu. 




W ferie spotykałam się często ze znajomymi. Najczęściej były to wypady do galerii, do kina na film "Bella i Sebastian 2" który zresztą serdecznie Wam polecam, czy na lodowisko. Czytałam sporo książek otulona ciepłym kocykiem z herbatką w dłoni. Muszę przyznać, że naprawdę dziwnie się czułam rano wstając o której chcę, jedząc śniadanie, a potem nie ucząc się. Zawsze w weekendy się uczyłam, a w ferie mogłam od tego wszystkiego odpocząć. Cudowne uczucie.
Byłam też u Babci gdzie super spędziłam czas :)!





Zrobiłam także porządki w szafie. Wszystko super poukładałam i ogólnie cały pokój wysprzątałam. Polecam to każdemu. Sprzątanie wcale nie musi być nudne ani złe. Odpalcie sobie Waszą ulubioną muzykę i to od razu umili Wam czas. Oprócz tego, byłam kilka razy na zakupach. Były to na pewno jedne z najbardziej udanych zakupów, ponieważ kupiłam rzeczy, na które "czaiłam" się od dawna.



 Często wieczorem zapalałam sobie kominek i w całym pokoju roznosił się cudny zapach wosków. Mega fajne uczucie, również polecam :)!



 Postanowiłam też trochę pomajsterkować z fryzurami. Efekty zobaczycie na zdjęciach na dole.




Podsumowując, moje ferie zimowe bardzo fajnie spędziłam i milutko je wspominam <3
No a teraz....BYLE DO WAKACJI :)!

24 komentarze:

  1. Najważniejsze, że jesteś zadowolona ze swoich ferii :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza fryzurka jest sliczna ;) eksperymentuj tak dalej ;) zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy masz prześliczne! podziel sie nimi:d obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie spędziłaś ferie! Ja zostałam przez całe 2 tygodnie w domu... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne podsumowanie ferii, ja kończę ferie już w ten piątek :(
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely photos. xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też byłam we ferie parę razy i w końcu nauczyłam się jako tako jeździć :D!
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę ci tak aktywnych ferii! ja niestety cały czas leniuchuję, chociaż w poniedziałek wracam już do szkoły!
    tylko 119 dni do wakacji! <3
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie sledzilas ferie, suuper zdjęcia!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnee spedzilas ferie, suupee zdjęcia!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mało jeździłam na nartach :((
    Fajnie, że ferie się udały :D
    Świetne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Woski,książki i aktywnie spędzony czas! Idealne ferie! :)
    pozdrawiam
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie spędziłaś te ferie! Ja nigdzie nie wyjeżdżałam, więc dobrze, że chociaż kilka razy pojeździłaś na nartach :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiałaś faktycznie świetnie spędzić te ferie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. ja swoje ferie też spędziłam miło ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że miałaś udane ferie. Na moich nie było ani trochę śniegu ale mimo to spędziłam je miło. Woski uwielbiam! Mam trzy takie jak Ty :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe miałaś ferie :) No i masz racje, teraz byle do wakacji :D
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie minął już tydzień od ferii. Teraz czekam do świąt, a potem do wakacji, haha. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń