sobota, 25 czerwca 2016

ROK NA BLOGU :)!

Czas szybko mija. Bez wątpienia. Nadal nie mogę uwierzyć, że już rok prowadzę tego bloga. Pamiętam nawet, jak pisałam pierwszy post. Usiadłam wtedy w salonie i zaczęłam pisać. Był to post bez zdjęć. Nie usunęłam go z bloga. Chociaż czytając go, wiele bym w nim zmieniła, mam do niego sentyment. Kiedy wyobrażę sobie, że rok temu zastanawiałam się, czy w ogóle ktoś ten post przeczyta, uśmiech pojawia mi się na twarzy. Biorąc pod uwagę to, że minął już rok, wstawiam zdjęcia zrobione w zeszłe wakacje.





Dzień za dniem, kolejny tydzień, miesiąc, rok, w końcu lata. Trzeba coś zrobić. Wziąć się za siebie. Czas dalej będzie mijał, ale musimy dobrze go wykorzystać. Niby wszyscy to wiemy - niby to takie banalne, jednak prawdziwe. Nie możemy bezczynnie siedzieć w domu, wpatrywać się w ekran komputera. Za to, musimy korzystać z życia. Nigdy przecież nie wiemy, kiedy to życie się skończy. Nie mówię tutaj, że trzeba "żyć tak, jakby każdy dzień był naszym ostatnim", bo jeśli spojrzy się na to z innej perspektywy, to nie jest to do końca mądre. Jakby każdy dzień był naszym ostatnim, moglibyśmy zrobić wiele głupot, których potem byśmy żałowali. Jednak na pewno, trzeba
 wykorzystywać każdy dzień w 100%. Bądźmy zadowoleni ze swojego życia. Po prostu.







Już koniec roku szkolnego. 24 czerwca. Jestem niesamowicie zadowolona, że w końcu wakacje. Zamierzam spędzić je jak najlepiej. Uda mi się. Bo dlaczego miałoby być inaczej? Muszę odpocząć, aby po wakacjach mieć mnóstwo energii na nowy rok szkolny. Ale nie o tym jeszcze tutaj.



Chodzi mi głownie o to, że w życiu nie chodzi o to aby po prostu je przeżyć. Trzeba zrobić coś więcej. Jeśli jesteś typem człowieka, który siedzi bezczynnie przed komputerem, podczas gdy inni spędzają czas aktywnie i korzystają z życia, zmień się. Chociaż trochę. Uwierz mi, nie warto. Czy takie życie bez żadnego celu w ogóle ma sens? Pamiętajcie, że za kilka miesięcy, może lat, będziecie wdzięczni sobie za to, że zaczęliście coś robić. Zaczęliście działać. W końcu. Czasu nie da się zatrzymać ani cofnąć. Może to nawet lepiej? Każda przykra sytuacja, każde słowo za dużo...gdyby nie to, nie nauczylibyśmy się, że np. nie było warto.







Pamiętajcie o tym, aby po prostu się cieszyć. Uśmiechnąć się i z podniesioną głową iść przez życie. To działa!
 Emily.

17 komentarzy:

  1. U mnie też byłby już rok na blogu, jednak cały czas go usuwałam i nie wierzyłam w swoje możliwości. Cieszę się, że pomimo tego, że ciężko się teraz "wybić" blogerką jeszcze są ludzie, którzy piszą coś z sensem dla swoich obserwatorów, buziaki i jeszcze 100 lat na blogu
    Zapraszam do mnie, bloga mam od niedawna i czekam na komentarze co mogę w nim poprawić ♥
    https://marcjannabaskiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto wykorzystywać każdy dzień w 100% !
    Udanych wakacji :)
    PS. Gratuluję roku blogowania i życze kolejnego :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszych sukcesów! Świetny pomysł na zdjęcia z tym sianem!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku bloga.
    Ważne, żeby robić cokolwiek, rozwijać się, nie stać w miejscu jak słup soli. Czasami trzeba ryzykować, by coś zmienić.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje i zycze dalszej wytrwalosci w blogowaniu :) !

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje tak wspaniałego bloga. Rok to już bardzo dużo :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje pierwszej rocznicy! U mnie jeszcze sporo brakuje... ;)
    Co roku mam plan aby przeżyć aktywnie i lepiej wakacje niż poprzednie, a i tak wychodzi różnie... :D
    Tobie natomiast życzę udanych!
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pierwszej rocznicy.
    Rok na bloggerze to dużo.
    Cudne zdjęcia
    Zapraszam do obserwowania , odwdzięczam się
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Roczek za Tobą, oby tak dalej! ♥
    Ładne ujęcia :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, "carpe diem". Ja również nie do końca zgadzam się z osobami, które przeżywają każdy swój dzień jako ostatni, chociaż dużo w tym jest racji, to faktycznie powinniśmy przeżywać każdy swój dzień tak żeby być po prostu z niego zadowolonym. Gratuluję rocznicy :)
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń